Bu Blogda Ara

19 Şubat 2013 Salı

Getsu'dan İnciler 2...

Selam gençlik! kaç gündür düşünüyorum ne yazsam ne yazsam diye sonunda bi şey bulamayınca animelerden devam ediyim dedim. Önceki yazımda Favori olan ve sevmediğim animelerden bahsedeyim demiştim ki aa o da ne üşengeçlik tavan yaptığı için yarım kaldı... O yüzden bugün de diğer favori olan ama ne yazık ki sonlanan animeleri bi yazıyım dedim, belki canınız çeker de "enee bak bu da güzele benziyo hee, du ben bi izleyip geliyim" diye düşünür izlersiniz bu güzide animeleri...



Higurashi no naku koro ni, when the cry olarak da bilinir tüm serinin genel adıdır neyse devam (ağustos böcükleri ağlarkene) ismine sahip serinin ilk yapıtı -ve ya yapımı işte artık her ne haltsa- bu çok sevdiğim animenin 2 tene kardeşi 1 tene de kuzeni var efenim. "Higurashi no naku koro ni" izlediğinizde aklınızda soru işaretlerinden başka hiç bi halt bırakmaz bu soru işaretlerini "higu-.." (üff çok uzun bundan sonra HNNKN diyicem kısaca) ... HNNKN Kai ile gidermektedir, neyin ne olduğunu az çok anlarsınız amaaa açıklanmayan 1 olay vardır ki onu da HNNKN Rei diye 5 bölümcük kısa bi animeyle açıklarlar, sonra "obaaaa bu normalde böyle miymiş" falan der seriye bağlanırsınız, en azından ben öyle oldum ^^ 
Bu serimiz şiddet, korku içeriği nedeniyle +16 ile etiketlendirilmiş ama ben etkilenmedim =P tamam 3-4 bölümü gece 3de tek başıma karanlıkta -kendimi haklı çıkarmak için her türlü abartmaya giriyorum- izleyince biraz tırsmış olabilirim ama iyi bi gerilim ve "ee yani olum şincik bu ne oldu burda neler döndü" türünde bi seridir. başlarsanız duramazsınız!



Gelelim kuzenineeee.. Umineko no naku koro ni (martılar ağlarkene) yani kısaca UNNKN konusunu açıklamak istemiyorum bunun devamı değil başka bi konu işliyo ama ortak noktaları açısından devamı sayılabilecek bi anime. UNNKN de aynı şekilde ilk sezonu akıllarda bol bol soru işareti bıraktı ve ne yazık ki cevap sezonu henüz başlamadı, Kulağıma gelen bi habere göre 2013de başlayacaktı ama şu anda bi atraksiyon göremedim, yaz sezonuna umarım... Neyse işte Higurashi'ye nazaran daha kasvetli ve görkemli bi seri Umineko, resimlerden belli eder kendini zaten.. kısaca böyle işte :D:D:D:D:D:D kısaca mı???




Sıradaki serimiz Angel Beats... İlk 4 bölümüne kadar gaayet "amaaan beğenmedim ama du bi şans veriyim" lik bi şey. Düşünceler yanılmıyo gerçekten 4. bölümden sonra güzelleşen mükemmel, komedisi bol, sonu ağlamalık! iwasawa'ya aşık olunası spoiler olmasın diye söylemiyorum birilerinin ilişkisine ağlanıla-... 1dk shoujoya bağlamadan durayım. atraksiyonlu matraksiyonlu ööyle güzel bi anime yani. izlemeyenlerin kessiinnnn izlemesi gerek!



Madem Shoujo serilere girdik K-On olmazsa olmaz.. Şimdi önce belirtiyim one piece sağolsun artık eskisi kaa shounen anime izleyemez oldum T_T o nedenle azcık shoujo'ya sarmışlığım var ehehe... Kankeytolar animesidir K-On, tembellik kralicesinin animesidir K-On, saçma saçma müziklerle doludur K-On, kısaca Komedi ve arkadaşlığın ön plana atıldığı nadide güzelliğe sahip, bolca takliti yapılmış şaheser =P yağlama işi bitti sıradakiii!



Samurai 7 (shichi samurai/samurai seven/samurai yedi :D) Bunun üzerinde hiç söze gerek yok tek kelimeyle Harika ötesi azıcık mechalı anime. Mechadan nefret ederim ama bunda öyle dolu mecha yok daha çok analog savaşlar :D adı üstünde "samurai" işte kılıc savaşlarının, samurai gururunun ve zekanın ön plana atılmış anafikri ise "isteyince her şey olur beybeh gel birlik olalım" gibi şu an uydurdum asdjasljkd yeter sıradaki..



Alın size hayatta kalma, eve dönüş hikayesi.. 11 bölüm kısacık, film tadında, göz yaşlarınızı tutamayacaksınız neden mi? izle gör sayın okuyucu spoiler vermem T_T ismini vermeyi unuttum aksdhasd adı Tokyo magnitude 8.0 adından da rahatca anlayabildiğimiz gibi 8.0 şiddetinde bi depremden sonra olanları anlatıyo. Kurgusu araştırmalara dayandırılmış hee yani gerçekçilikden yeterince nasibini almıştır!



Aha bundan hiiiç bahsetmiyorum bulaşmayın!!! en favori shoujo animem bu ama yarım kalan hikayesine mangadan devam etmek zorundasınız ve türkçeye çevirilmiş mangası olmadığı için -ben el atmıştım gerçi de edit için vakit yok bea çok diyalog var- ingilizce okumak zorunda kalacaksınız.. Mangakasının sağlık problemleri nedeniyle manga 2009da süresiz durdurulmuş, animesi de ilk sezonda bırakmış (47 bölüm) manga bitince/ilerleyince 2. sezonu yapılacak denmiş son derece kaliteli bi anime! 2 tene Live action movie'si mevcut anneme bile izlettim "bana niye yarım şeyler izletiyosun bre evlat" tepkisine maruz kaldım... TEHLİKELİDİR...



Aha hayatımda gördüğüm en kötü yapım diyebilirim... 4 bölüm izledim, 1 bölümde animax'de rastladım kurtların ağzından silah ateşlediğini görünce yönetmenin ve mangakanın "daha ne kadar saçmalayabilirim" çabasına girdiklerini anlayıp nefret besledim aha bu D. Gray Man'e karşı...

Eveeettt bir yazının daha sonuna geldik okuduğunuz için teşekkürler efenim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder