Bu Blogda Ara

15 Şubat 2013 Cuma

Getsu'dan inciler

  Animeler hakkındaki ilk yazımı favori animelerim ve nefretimi kazanmış animeler üzerinden yapmazsam olmaz. Şimcik izlediğim animelerin sayısı henüz "oha, camışa bak yememiş içmemiş anime izlemiş" seviyesinde olmasa da hatırı sayılır bi oranda varlar :D merak eden olursa diye buyurun myanimelist sayfam. http://myanimelist.net/animelist/uktkilker (Arka plandaki Rika-chan'a dikkat! o css'yi hazırlayabilmek için 3 saat uğraştım...)

  Favori listesine girmeyelim orda bi kaç karışmalar oluyo ama Bakuman, K-ON, Fate serisi, One Piece, Gintama başlıca aşık olduklarımdır. Bilmeyen olur falan diye spoiler vermeden eleştirilerden/görüşlerden önce kısa bi tanıtım yapmaya çalışmaktan çekinmeyeceğimi de belirtiyim...
  



 İlk yorumumuz son 2 arc ile gözümden düşen One Piece hakkında.. Şimdiye kadar animesini gayet beğendiğim one piece'in konusunu bilmeyen var mıdır bilemem ama bilmeyen de artık gitsin araştırıp baksın aaa bu kaa sene olmuş hala one piece bilmiyosun utanmaz! konusunu anlatmaya gerek duymadığım bi anime olduğu için eleştiriye geçmek daha hayırlı olcek...
  One piece son 2 arc içinde gerek çizimleri gerek uzatılmış diyalogları ile gözümde düşüş yaşadı ama hala zirvelerdedir, yeri değişmez! Son arc ile birlikte gözüme çarpan nokta mangadaki 1 bölümü animede daha ne kadar uzatabiliriz çabasına girilmiş. Punk Hazard Arc'ın ilk bölümlerinde baya bi sıktığı için izlemedim gerisini, yani günceli kaçırdım :D Bu sadece son arc için geçerli ama bak şimdi one piece izlesek mi diye düşünen varsa hiiiçç kaçırmasın shounen kategorisinde 1. olmuş otakuların göz bebeği asla kötü olamayan mükemmel bi animedir kesinlikle tavsiye edilir..


  Gintama şu an için bayıldığım, her bölümünde karnıma ağrılar giren, tek izlenirse esprileri paylaşabileceğiniz birisi olmadığından üzüntüye boğan bi anime.. Gintamanın konusu Edo döneminde geçiyo, uzaylılar dünyaya gelmiş dünyanın samuraylarıyla savaşmış kazanmış dünyayı uzayın turistik mekanı haline getirmişler elini kolunu sallayan uzaylı geliyo. Savaşı kazandıktan sonra Shinsengumi (Edo'nun kolluk kuvveti denebilir) dışında samurayların kılıç taşıması yasaklanmış, e böyle olunca bizim Gin-chan yorozuya dükkanı açmış tüm gün boş işler yapan bi insan biri haline gelmiş (gerçi küçükken de böyleymiş ammaaa bilemiyoruk) en büyük keyfi çilekli süt içmek ve Jump okumak olan Gin-chan'ın kankitoları Shinpachi ve Kagura isimli 2 adet yavrucak.. Onların hikayelerine girmiyorum izleyin kendiniz görün. 
 Konusunu açıkladım işte biraz.. Gintamaya başladıktan sonra ayda yılda 1-2 bölüm izliyodum ve 1 sene böyle gittikten sonra bi baktım daha 30. bölümdeyim, hani şimdi düşünüyorum kendi kendime de gayet güzel bi anime neden o kadar yavaş izlemişim acep? bence ilk başta mantık olarak yabancı bi tarzı olduğu için bu kadar yavaşdım amaaaa artık hemen her gün izlediğim bi anime haline geldi daha 104. bölümdeyim de olsun olsun iyidir.. Gintama esprileri, müzikleri, göndermeleri bakımından çoğu kişinin beğenisini kazanmış kesinlikle ve kesinlikle -aref tarzı oldu biraz- izlenmesi gereken bi anime...

  NOT: Buraya kadar okumuş olan varsa vallaha helal :D baktım uzun oldu burada kesiyim daha sonraları başka animelere değinip yazıları paylaşırım. Bu kadar uzun yazacağımı tahmin etmezdim de baktım çenem düşdükçe düştü, hayır anlattığım bi şey de yok boş yazdım -"evet bence de" diyen şanslı okurlar 1 adet kafaya oklava kazanma şansını yakalayabilirler- neyse yav haydin okursanız ilk yazım hakkındaki yorumlarınızı falan eksik etmeyin sakın bakiyim becerebiliyo muyum... Böyle uzun not da ilk defa gördüm...

2 yorum:

  1. He ben okudum hepsini :B

    One Piece için benim yaşım geçti bence artık ben onu ömrüm sonuna kaa bitiremem dıasjooaıd zaten izlemiyorum mangasını alıp okuyorum da. Tanesi 20 lira olan mangayı alana kaa 2 kitap almak daha mutlu ediyo beni :') Ondan anca 4 cilt ilerleyebildim odıajsdaısd parayı bulursam bi gün bitircem mangaları ok.

    Gintamada 654teyim ben, 66yı izlicem hatta birazdan. 5-6 ay 14. bölümde bekledim ben de niye bilmiyorum lan. Neyse bu kaa gidiyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. one piece'i ben 7-8 ay gibi bi sürede bitirebildim ona da gintama gibi yapmıştım 10-20 bölüm izleyip 3 ay izlememiştim :D hiç bir şey için geç değil hala izleyebilirsin, bi başla derim ilk 30 bölümden sonra sarar bırakamazsın :D

      Demek ki Gintama konusunda yalnız değilmişim, benim gibi bekletenler varmış -aah~ yokatta dane~ ?- Gintamada beni geçme hemen hee twitte çok spo veriyosun valla unf atarım en nadide takipçini kaybedersin!

      yazıda da nefret ettiğim animeleri yazıcam demişim uzun gelince bıraktım herhal, bi ara devamında onu da yazayım da aradan çıksın :D

      Sil