Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2013 Cuma

İnternetsizlik Günlükleri

 Hep beele bi günlük paylaşma isteğim vardı enem negsel,.. olmicak youg youg saçma olacak ama bana ne nan yazıyom okuyun!

 Hayatımdaki en kısa internet kesintisini yaşadım şimdi internetsizken not aldığım yazımı paylaşıcam burada. Geçen sefer 1-2 ay kesikti internet bu sefer 2 gün olunca hala şoktayım ama du yazımı yazıyım bi...

1.Gün
  Sabah yan apartmandaki mantolama çalışmaları yüzünden beynimin içinde matkap seslerini hissederek uyandırılmıştım –saat 1-2 civarı- telefonuma baktım ki ne göreyim, whatsapp hata vermiş, internetine bahele diyo. Hemen ani bi sıçramayla internet kontrol merkezi olan gugul anasayfasına girmemle karşımdaki kocaman TURKCELL SUPERONLINE başlığını görürünce anladım ki internet “yine” kesilmiş...
  Aklıma direk Yorozuya Family geldi benim yüzümden projede aksama olucak falan diye bi korktum. Elimdeki animenin altyazısı yok diye bi telaşa girdim de sonradan telefonumdaki son kontörlerimi harcadım gittim telefonu modeme çevirip laptopla altyazılarımı aldım.
  Şincik saat 18.04 ve ben internet kesintisine karşı hazırladığım HDD bünyesindeki animelere yumuluyorum lahflakshflashd. İlk animemiz “Ookami kodomo ame to yuki” çizimlerini çok beğenmiştim, twitter ve dp’de de yeterince övüldüğünü gördüğüm zaman indirdim de kısmet bugüneymiş. Te bu günlük uzun olacak gibi ama neyse hadi bakalım izledikten sonra yazıma devam edicem...
  He geldim ksafnlasşnfa filmden bahsetmicem ama çogselmiş la. İnternet gelince bakılacak bi şeyler daha çıktı müzikdi seiyuulardı falan =’))’) My Anime List internetten bağımsızlaşmalı! Bu kaa sitem yeter  sıradaki stok malımız ve blog tur malzememiz Psycho Pass’ı başlatmak istiyorum...
  Araya giren iftardı geziydi derken saati 12 ettik. Şimdi an yatacakken aklıma geldi az yazıyım dedim. Saat 3 ve ben erken yatıyorum noluyu la 12de yatılır mı demeyin adfnakldsbgşf Psycho Pass 5. Bölümü bitirdim müzikleri çogsel =’))’) Ookami için dediklerim bunun için de geçerli ve tabi asıl bomba ISHIDA AKIRA VAR LAAAAGGGNNN!!! 2. Güne geçelim klsajfskalhclkfhsa

2. Gün

  La daha 2. Gün ama benim gözümün önünden dans eden vocaloidler geçiyo. Youtube gezintilerine açım şu an! Arada Project diva oynuyorum da az diniyo aksndfşsnnf Geçen 1 ay süren kesintide hiç beele olmamıştım gayet o anime senin bu anime benim dolanıyodum şimdi nioldu da bana böyle hallendim?! AYIB! Bir delüğanlının vocaloid hasretini giderememesine ne diyeceksin SUPERONLINE? Her şey para değil, insanlık bu değil –dedi para düşkünü insanlıkdan nasibini alamamış madao- P.pass izliyim o zaman nabayım!
  Aa annem aradı interneti yatırıyorum diye hala ses yok. NEYSE ARTIK BEKLİCEZ! En son kendimi koltukta oturmuş boş boş etrafa bakınırken buldum olum durum çok vahim bence kaslhnfgladhg Bu depresyonun sebebi hep umut verme ba siz siz olun kimseye boş umutlar vermeyin (aha mesaj da verdim)
  Madem internet yatırılmış açılmasını bekliyorum gidip son kalan kozumu kullanıcam "Naruto Shippuuden Kizuna Drive" artık net gelene kaa eele sağa sola shuriken atar iğrenç ingilizce dublajıyla shikamaru'ya shikyamaağru diyen narutoya gıcık olurum, ah takeuchi junko ah nerelerdesin openingi söyleyip gittin T.T ben iyice delirmeden günlüğümü sonlandırıyom lkdahflkadhglakhf  

 He gençler görüyonuz 2 gün içinde hiç bi şey yapmadan sadece anime izledim, psp oynadım. şu font da ne kaa iğrençmiş ayrı olduğunu belirtiyim diye gittim saçma saçma daktiloya benzer bi font kullandım. Teknolojiksizlikimsi bi hava versin dedim tebi asfşjldıashkfşf

 Gelelim asıl anafikire. İnternet kesintilerini en hafif şekilde atlatmak için kıyıya köşeye vocaloid konser videolarını da atmam gerekiyomuş onu öğrendim. Ve tabi siz siz olun internetinizin kıymetini bilin sevgili hikikomori kardeşlerim aşlkgnjaşlkdnhgşlkajs Günlükde dediğim şeyi yapıp bi youtube ve m.a.l. yardırması yaşatıcam şu naçizane madao bünyeme :3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder