Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2013 Pazar

Vocaloid mi?

 Yazıya başlarken ilk olarak bağıra çağıra söylüyorum ki VOCALOID ANIME DEĞİL!!!
 Geçtiğimiz aylarda PSP'nin de etkisiyle ben bi Vocaloid fanı oldum gençler orası açık bi durum. Önceden 2-3 şarkı bilirdim Miku'yu tanırdım falan ama te baktım bilgisayarda ve telefonumda voca şarkıları dışındaki müzükler harddiske yollanmış unutulmaya bırakılmış üstü tozlandıkca açıp dinler duygulanır kaparım artık moduna girmişim. SARIYO İŞTE SARIYO NEDEK. Tam bi Kore antisi bana bile korece şarkı beğendirten bi şey diyim o kaa yani sfkhdflashfd neyse du ona da gelecem şimdi.
 He ben diyorum ki hani şöyle twitterda da yaptığım gibi voca-bestleri saydığım şarkıları ve bildiğim kişileri anlatıyım, bilgilendirme ossun. Ayde başlıyok!
Hatsune miku:
 Bilinenin aksine ilk vocaloid Miku değilmiş genşler ben de sonradan öğrendim Miku Vocaloid 2 ile çıkmış ve en meşhur olmuş vocamız, (şimdi ona seiyuu denir mi oraya biraz takıldım ama seiyuu terimini kullanıcam asjdhjsf) seiyuusu Saki Fujita. Voca seiyuuları genel olarak az/çok bilinen insanlar bu arada. "OLUM MIKU ANLAT MIKU!" 
 Miku'yu tanımama sebep olan haberi gösteriyim size; http://www.medyakulisi.com/internet-mobil/japonlar-bunu-da-yapti-sanal-diva/m2932.htm ilk bu haberle görmüştüm heralde gugulda baktım da şimdi bunu buldum. 
Miku'nun şarkılarına gelirsek. Bi ton miku feyvırıtım arasından hangisini seçecem bilemedim şimdi 2 teneye indirelim bakalım ='))'))')
                                             1. romeo and cinderella dinle dinle bitmez  
                                             2. şarkımız ise Luka (ona şimdi geliyok) ile
                                                Miku'nun düeti bu sıralar feyvırıt şarkım.

Meguine Luka:
  Te bu da benim nambır van feyvırıtım olan voca. Shinpachi için Otsuu neyse, Naruto için Sakura neyse, Yuno için Yukki neyse benim için Luka o demektir akshdlkashnfalkhd seiyuusu Yuu Asakawa. anime seiyuusu olduğunu da belirtiyim :3 onları da izlemek gerek ='))')') Luka 20li yaşlarında gaaaaaaayyyet güzel bi hanım kızımız lukaya ölüyom diyeni oyarım ljasbhalsjfhashn. Gelelim şarkılara bundan da 2 dene şarkı şaapacam artık napalım =')
                                             1) bunun dansını da çoseviyom aşskdjaşsf

2) leia gençler dinleyin =')'))')

Kagamine Rin&Len:
 Bunları ayrı ayrı incelemeye gerek duymuyorum seiyuuları aynı Asami Shimoda. bunun hakkında pek bilgim olmadığı için seiyuuyu geçiyorum tek bildiğim bu da animelere seiyuuluk yapmış ljasdhlkasfhnalkshd Bu 2sine kardeş değil diyen de çok kardeş diyen de çok o yüzden kendi fikrimce bi yorum pışkırtyım asdlmcfşkasdf Birbirlerinin ayna görüntüsü olarak biri kız biri erkek (kromozom) ikiz vocaloidler alsfjkaslşklşaskdf bu yorum efsane oldu alkmasdfmfaşsmd
 Miku, Luka, Rin, Len bildiğin kankeytolar en çok bilinen 4 voca bunlar ama tüm vocaloidleri ben de tanımıyorum, bunları tanısanız yeter dediklerim bu yazıdakiler akfaçjskçdasnf ŞARKILAR!
                                              Tek tek başlık koymuyom artık oyyy yeter



Kaito:
 Nefret ederim o yüzden şıp diye geçicem aslkdals Vocaloid 1'den bi arkadaş ilk vocaloidlerden yani askdaskdj seiyuusu Naoto Fuga yeter bu kaa geçiyom böeah iğrenç =/
                                              bu şarkıyı bilin valla yeter kaito gereksiz



Meiko: 
 Nefret ediyom o yüzden şıp diye geçicem vol.2 alsdfmaklşnsdaskdkşalsm aynı bu da kaito kadar gereksiz, seiyuusu Meiko Haigo (olum niye kendi adını koydurtuyon yazık etmişsin vocaloide bulaşmayamışın sevebilirmişim gızım) kaito ve meikoyu Project Diva dışında bilmem o yüzden bi tek bu şarkılarını ekleyebilirim aşksjaşslkkd

Kamui Gakupo:
 Te buna bol bol fangörling kasabilirsiniz gızlar alsdhlakshkajs Gakupo'nun en beğendiğim şarkısını vericem sadece, daha isteyen olursa desin 3-5 şarkı vereyim kendilerine.. Gakupo'nun seiyuusu Gackt, anime opening/ending/ost'lardan tanıyabileceğiniz şarkıcı, müzisye ve aktör(?) Neyse Gakupo kısaca beele bi şey "şarkıııııı" diyip geçiyorum

Megpoid Gumi:
 Burdan sonra biraz zorlanarak araştırma yaparak yazıcam çünkü gumi'yi pek tanımam, Vocaloid 3'den fırlamış (3 dedim IA geldi aklıma eneeeemm du ona da geliyok) popülerlik konusunda diğer vocalara fark atmış en beğenilenlerden biri. Seiyuusu şarkıcı Mugumi Nakajima. Miku'dan sonra PS oyunu çıkmış tek Vocaloid olduğunu belirtmek gerek.
                                           
IA:
 Vocaloid 3'ün bana göre en güzel kişisi Luka'dan sonra nambır van fanboyluğunu üstlendiğim voca. Seiyuusu'nun Lia olduğunu öğrendiğim gün alıp bağrıma bastım kimselere vermem bu gızı dedim, sahiplendim. Zaten bi Lia sevgim vardı animeler sağolsun. IA beyaz saç zaafım yüzünden de tam benlik lsafhlaskd evleniladsfkdsf Kagerou Project diye IA ve Miku üzerinden şarkılar şaapmış bi grup var ki şarkılar mikemmel. Olum du bi konu o değil. Pekiiii şimdi benim için en zoru IA için müzük elemede =')')'))



Kasane Teto:
 Bu hanım kızımız Vocaloidin ücretsiz yan ürünü olan Utau'dan geliyo. Seiyuusu Oyamano Mayo. Teto nevi succubus, yarasa/insan Kimerası bi yaratık işte askdjaskld Bilmiyorun popüleritesi yüksek heralde ben severim Teto'yu. Beele fazla hareketli hiperaktif çocuklar gibi, Angel Beats'deki Yui'ye benzetiyorum ben.

ilk olarak burdaki back-vocal'iyle
tanıyıp sevdim ben Teto'yu 

SeeU:
 Başta Kore ile ilgili bi şey demiştim ya he o bunun için geçerli işte. Vocaloid 3 ürünü bu kızımız Korece ses bankasına bulunan yani açıkca Kore için yapılmış voca. Seiyuusu Kim Dahee K-pop'cılar tanıyodur ben bilmiyorum.
                                                 şarkının 1.32'deki kısmını çoseviyom 


Tanıtımları burda bitiriyorum bunlar da son sözlerim kashdklashl Tanıdıklarımı/sevdiklerimi tanıttım işte oh negsel bu kadar vocaloid bilmek bizi bizi idare eder zaten bunları bildikten sonra aradan diğerlerini de öğreniyosun yavaş yavaş. şimcik şuraya bi playlist yapıyım vocaloid fanı olmanıza bi katkı sağlamış olur belkim aslkdaskd

Aklıma gelenlerle bi playlist yaptım işte yukarıdakilerin dışında
1) Hatsune Miku - Hatsune Miku no Shoushitsu
2) Hatsune Miku - Last Night Good Night
3) Hatsune Miku - Rolling girl
4) Hatsune miku & Megurine Luka - Magnet
5) Megurine Luka -  Just Be Friends
6) Hatsune Miku - Musunde Hiraite Rasetsu To Mukuro
7) Megurine Luka - Secret
8) Kagamine Rin - Kokoro
9) Kagamine Rin & Len - Nayuta no Kanata Made
10) Hatsune Miku - Kagerou Days (Nico Nico Chorus ver.)
11) IA - A Tale of Six Trillion Years and a Night
12) IA -  Toki wo Kizamu Uta
13) Bad Apple
14) Megurine Luka - Circus Monster (jp ver.)
15) Kagamine Rin - Meltdown
16) Hatsune Miku - Black Rock Shooter
17) Hatsune Miku - Odds & Ends
18) Hatsune Miku - Sekiranun Graffiti
19) Megurine Luka - Palette
20) Megurine Luka - Hoshizuku Utopia

Vocaloid hakkında daha fazla merakınızı cezbeden bi şey varsa http://vocaloid.wikia.com/wiki/Vocaloid_Wiki te burdan bakın. He bi de Vocaloid Türkiye'ye gelirse falan bilin ki ben ordayım! Param yetmezse bi el atarsınız de mi la?



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder