Bu Blogda Ara

21 Aralık 2013 Cumartesi

Steins;Gate: Fuka Ryouiki no Dejavu / YF Blog Tur



Anime Adı: Steins; Gate: Fuka Fyouiki no Dejavu

Tür: Sci-Fi, Aksiyon

Yazar: Nitro+

Film, anime serisinden bir yıl sonrasını anlatıyor. D-Mail'in keşfiyle, geçmişe gönderilebilen mesajlar sayesinde, çeşitli "Dünya Çizgilerinde" yaptığı yolculuklar sonucu,  Rintarou Okabe; arkadaşlarının ölmediği, geleceğin SERN tarafından yön bulduğu için zaman makinesinin hiç icat edilmediği "Steins Gate" çizgisine ulaştığını düşünmektedir. 

Fakat, Rintarou yaptığı yolculukların etkisini hissetmeye başlar ve bunun sonucu tarihten yok olur. Büyük bir zorluklarla kurtardığı Kurisu Makise dışında kendisini hiç kimse hatırlamamaktadır. Şimdi Rintarou'yu geri getirmek Kurisu'nun görevidir.




  KURISUUUUUUUUU :3 nihayet bol bol makise-chan'lı bi şey izledim çok mutluyum =') Miyano Mamoru'suyla Kobayashi Yuu'suyla Hanazawa Kana'sıyla (nosebleed) Openingiyle Endingiyle tam olarak benim için yapılmış bi film gibiydi... =') 
  
  Filmin ilk 1 saatini "FILM BİTTİ Bİ HALT YAPMIYONUZ?!" diyerek geçirdim sürekli Okabe'nin psikolojisiyle ilgilendik. Ama bu tek kötü yanıydı, hiçbi şey yapmazken bile beni sıkmayan bi filmdi. Çok çok güzeldi...
  Açıkcası bana göre serinin 2. sezonu olabilecek kapasitedeydi. Kurisu'nun Okabe için çabalamaları biraz daha uzatılıp 2. sezon olarak yapılabilirmiş diye düşünüyorum.
  
  Olaylar Okabe Steins;Gate Dünya Çizgisine ulaştıktan 1 yıl sonra ara ara diğer Dünya Çizgilerindeki anılarının canlanmasıyla (doğru anlatamadım sanırım mazur görün -.-) başlayıp en sonunda Steins;Gate Çizgisinde yok olması ile zirveye ulaşıyo. Kurisu Okabe'yi hatırlamaya başlayınca sürpriz bir kişinin yardımı ile Time-leap-machine'i icat edip Okabe'yi tekrar getirmeye çalışıyo.. Gerisini anlatmıyorum. Belki bu bile spoiler sayılabilir, bilemedim =')
  
  Filmle gerçeği karıştırdığım doğrudur, artık Deja Vu olayına çok farklı bakıyorum asjdhajfhlfh Ha bi de unutmadan araya sıkıştırıyım; Kurisu'nun Hououin Kyouma kısmını filmin en epic sahnesi seçmek istiyorum =')

  Ben hiç böyle bi yazı yazmadım, sürekli oradan oraya atlıyorum :D
  



















  Şunun tipe zaten =') çoseviyom kurisu =') Bir de arkadaşlar bi şey sormak istiyorum. MAYURI'NİN KAŞLARI Bİ TEK BENİM Mİ DİKKATİMİ ÇEKİYO? Olum malsın falan tamam da git iki cımbız mımbız naabıyosan yap!

  Filmin opening ve endingini de buraya koyup gidiyorum, çünkü ACIKTIM =') valla böyle blog tur yazısı görülmedi, dışlayabilirsiniz =') Film hakkında son olarak söyleyeceğim şey İZLEYİN!!! 9 puanı verdim acımadan mükemmelden halliceydi :3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder